Impel - siła polskiej marki - Opracodawcach.pl

Impel - siła polskiej marki



Wszystko zaczęło się, kiedy budził się w Polsce wolny rynek. Jesienią 1990 roku dwóch wrocławskich biznesmenów Grzegorz Dzik i Józef Biegaj zarejestrowało spółkę jawną pod nazwą Impel. Impel, nazwa wywodząca się z języka angielskiego, oznacza w wolnym tłumaczeniu „impuls do działania”. I to właśnie ten impuls wciąż napędza firmę do dynamicznego rozwoju.



Co się kryje za marką Impel?


Historia marki Impel, to historia 24 lat wyprzedzania oczekiwań Klientów, biznesowa spostrzegawczość i odwaga w realizacji celów, stałe podnoszenie poprzeczki, przekonanie, że na pewno się uda – nawet, gdy inni mówią „niemożliwe”. Startowaliśmy wtedy, kiedy outsourcing w naszym kraju jeszcze raczkował. Pierwszymi, świadczonymi przez nas usługami, były ochrona osób i mienia oraz usługi porządkowo-czystościowe – dzisiaj jesteśmy liderem rynku w Polsce i wychodzimy poza jej granice. Ponad 55 000 osób realizuje nasze usługi dla 6000 różnorodnych Klientów zlokalizowanych na terenie Polski, Łotwy, Ukrainy i Arabii Saudyjskiej. Obecnie Impel to największa w Polsce grupa firm specjalizujących się w outsourcingu usług dla przedsiębiorstw, w tym w obszarze BPO (Business Process Outsourcing).


Jaka jest marka Impel? 
Badanie wizerunku marki wskazuje spontaniczną rozpoznawalność na poziomie 27%, wspomaganą na poziomie 92%. Badanie potwierdza siłę marki Impel i umiejscawia nas w gronie największych polskich firm, takich jak: Orlen, PZU, czy Tauron. Klienci widzą w nas doświadczonego, wszechstronnego i nowoczesnego dostawcę usług, 46% badanej populacji wskazuje Impel jako dostawcę najszerszej oferty na rynku.


Fundamenty firmy


Określamy sobie odległe, ale bardzo precyzyjne cele – nie jesteśmy firmą oderwaną od rzeczywistości.  Specjalizujemy się w restrukturyzacji, pomagamy Klientom obniżać koszty i efektywniej nimi zarządzać. Dostarczamy usługę, ale równocześnie monitorujemy jej realizację i jakość.


Impel to nie tylko dostawca usług i relacje B2B


Istotną rolą marki Impel jest angażowanie się w wartościowe inicjatywy społeczne, kulturalne i sportowe. Od wielu lat wspieramy Fundację na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową i czynnie bierzemy udział w budowaniu nowej Kliniki „Przylądek Nadziei”. Wierzymy w ludzi z pasją i pomagamy im realizować marzenia, między innymi od blisko 20 lat, angażując się w organizację Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Wiedeńskiej. Chcemy udowodnić, że sport i biznes mają wiele wspólnych płaszczyzn – nasza drużyna żeńskiej siatkówki w sezonie 2013/2014 osiągnęła wicemistrzostwo Polski.


Przyszłość?


Rozwój marki Impel oraz jej obecna pozycja na rynku są nierozerwalnie splecione z najnowszą historią rozwoju polskiej gospodarki. Impel stał się dowodem sukcesu transformacji ekonomicznej Polski. Dzisiejsza pozycja marki to trampolina do dalszego intensywnego rozwoju, poszukiwania nisz rynkowych i nowych wyzwań. W końcu to lider wytycza kierunki – zamierzamy znacząco wpłynąć na kształt relacji usługodawca-usługobiorca również na rynkach zagranicznych.


Dowiedz się więcej o firmie Impel: www.blogimpel.pl



Autor: Klaudia Szajdecka
tłum.

2014-11-13