PricewaterhouseCoopers Pracodawcą Roku 2007 - Opracodawcach.pl

PricewaterhouseCoopers Pracodawcą Roku 2007


fot. pracodawcaroku.pl
Dnia 27 marca, w Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się Gala "Pracodawca Roku 2007". Tak jak w poprzednich trzech edycjach tak i tym razem Pracodawcą Roku została firma PricewaterhouseCoopers świadcząca usługi audytorskie i doradcze.

PricewaterhouseCoopers jest firmą cieszącą się bardzo dużą popularnością wśród młodych ludzi a w szczególności wśród studentów nie tylko w Polsce ale i na całym świecie. Firma zatrudnia 146 000 pracowników w 150 krajach. W Polsce z firmą związanych jest ponad 1000 specjalistów. PwC działa w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie.
W tym roku PricewaterhouseCoopers może także poszczycić się tytułem "Najlepszej Firmy Konsultingowej Roku", który otrzymał podczas XI Maratonu Firm Konsultingowych, organizowanego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie przez Studenckie Koło Naukowe Konsultingu.

Drugie miejsce w tegorocznej edycji "Pracodawca roku 2007" zajęła firma Procter&Gamble, która jest jedną z 40 największych firm na świecie o 150-letniej historii, działającą w branży FMCG. Trzecie miejsce zajęła firma z sektora usług finansowych ING. Na kolejnych miejscach uplasowały się takie firmy jak Millennium Bank, Deloitte, Bank Pekao, PKO Bank Polski, Nestlé Polska, Ernst & Young, Mars Polska. Tym samym podobnie jak w latach ubiegłych w pierwszej 10 pojawiły się zarówno firmy polskie jak i globalne koncerny istniejące obecnie na rynku pracy.

Projekt "Pracodawca roku" od 16 lat przeprowadzany jest przez AIESEC Polska i jest największym badaniem ankietowym. W tym roku badanie objęło 46 uczelni wyższych w całej Polsce. Z roku na rok w badaniu bierze udział coraz większa ilość uczelni niepaństwowych.

Celem jest nie tylko wyłonienie 50 najbardziej atrakcyjnych pracodawców, lecz także dostarczenie firmom informacji na temat rynku ich potencjalnych pracowników. Dane, które powstają na podstawie badania pozwalają zbudować kompleksową strategię kreowania wizerunku firmy wśród jej potencjalnych pracowników. Dzięki badaniu firma może precyzyjnie pozycjonować się wśród wybranej grupy docelowej (większa skuteczność działania oraz redukcja kosztów) oraz poznać dokładne dane na temat jej postrzegania wśród studentów.
tłum.
(Pracodawca Roku)
2008-03-28