Dobrze wiedzieć
A
A
A
|
2008-04-25
Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. od 1994 r. wyróżnia najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne marki. W tym roku w plebiscycie pojawiła się nowa kategoria – "Business Superbrand" i to w niej triumfował House of Skills, jedyny przedstawiciel firm szkoleniowo – doradczych.
Rada marek "Business Superbrands" swój wybór uzasadniła osiągnięciem przez House of Skills najlepszej reputacji w swojej dziedzinie dzięki oferowanym konsumentom znaczących emocjonalnych bądź fizycznych korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o przewadze House of Skills nad markami konkurencyjnymi.
Do grona klientów firmy House of Skills należy jedna trzecia spośród 500 największych przedsiębiorstw w naszym kraju. Co roku ponad 15 000 osób uczestniczy w jej szkoleniach.
Zobacz także:
››
100 najlepszych pracodawców u których warto było pracować w 2010 roku››
Mamy zwycięzcę Badania Najlepsi Pracodawcy 2008››
PricewaterhouseCoopers Pracodawcą Roku 2007
Drukuj
Zapisz do pdf
Wyślij znajomemu
Brak komentarzy